Kolorowe mandale

00:03 Lucy nails 10 Komentarze

Uwielbiam wzory mandali; świetnie nadają się do robienia naklejek, ale z racji mojego lenia i braku czasu postanowiłam ten wzór pokolorować już na paznokciach.
Nie wyszło tak pięknie jak naklejki, ale efekt był całkiem fajny , no i szybko powstało takie oto mani.

Mandale pochodzą z płytki BPL-052  firmy BORN PRETTY STORE.
Stemplowałam czarnym lakierem KONAD Special Nail Polish na białym lakierze  GOLDEN ROSE Ice Chic nr 04. Sondą pokolorowałam niektóre elementy ; większość lakierów, które do tego użyłam widać na zdjęciach, więc nie będę opisywać szczegółowo.Całość pokryłam topem i gotowe. 
Może kiedyś pobawię się w robienie naklejek, ale na razie szkoda mi na to czasu.

mandala-nails
wzór-mandali
kolorowe-mandale-na-paznokciach
bornprettystore

10 komentarzy:

  1. Przypominają mi wzór z kolorowanki dla dorosłych, którą kiedyś kolorowałam :D Były w niej właśnie same mandale :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne kolorowanki! Prezentują się na prawdę rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Wcale nie widać, że kolorowane na paznokciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful stamping, you chose such a vibrant colours! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprostu piękne. Super na lato.

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow, jakie cudne! Mam tę płytkę a nie wpadłam na takie mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do takiego malowania na paznokciach idealnie sprawdzają się tinty :) Bardzo wakacyjnie Ci wyszło to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)