Paznokcie w wiosennych kolorach: zielonym i żółtym

19:09 Lucy nails 10 Komentarze

Dzisiaj zdobienie proste, robione na szybkiego w dodatku na lakierze noszonym już bardzo długo solo na paznokciach, ale właśnie  lakier bardzo ładny, więc zdobienie skromne, żeby nie zakrywało jego piękna. A mowa o lakierze EL CORAZON Active Bio-gel Color gel polish 423/501 Kryptonite.
Żelkowy lakier w kolorze szmaragdowym z mnóstwem dużych, błyszczących drobinek. Pięknie wygląda zwłaszcza w słoneczku gdy wszystkie drobinki się mienią.
Wzór, którym go ozdobiłam pochodzi z płytki BPL-024 firmy BORN PRETTY STORE. Najpierw odbiłam go białym lakierem KONAD , a następnie żółtym lakierem Kads nr 8 Yellow ze sklepu EDBEAUTY 
Możecie tego świetnie stemplującego  żółtka  znaleźć dokładnie TUTAJ w cenie 4.90zł.
W innym zdobieniu już go pokazywałam TUTAJ
moyra-lakier-do-paznokci
moyra-kryptonite
MOYRA Active Bio-gel Color gel polish 423/501 Kryptonite.
kads yellow
lakier-do-stempli
bornprettystore
podwójne-stemple
nailart
zielone-paznokcie
artnails


10 komentarzy:

  1. Tez go mam i potwierdzam, że jest piekny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten lakier jest piękny! Jak jeszcze stosowałam zwykłe lakiery długo chorowałam na któryś z nich :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, mi bardziej pasuja na jesien niz na wiosne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na monitorze to bardziej granat niż zieleń, ale zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten lakier bazowy jest obłędny! Zdobienie też jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strong eye-catching effect! :-) El Corazon Kryptonite is gorgeous! :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)