Born Pretty Nail Lacquer Gradient Series G001 Swan Lake

23:11 Lucy nails 18 Komentarze

Jeden lakier- cztery kolory! Czy to jest możliwe?
 Zapraszam na recenzję ciekawego  lakieru termicznego
 Born Pretty Nail Laquer Gradient Series G001 Swan Lake
Jakiś czas temu wybrałam sobie ze sklepu do recenzji  lakier termiczny .Bardzo podobał mi się ten efekt , więc postanowiłam , że przy następnej przesyłce wybiorę sobie kolejny.Przeglądając ofertę  zobaczyłam serię lakierów, które pod wpływem temperatury zmieniają się w cztery różne kolory.Nie zastanawiałam się długo i wybrałam jeden z nich Swan Lake  oznaczony numerem G001 .W serii znajduje  się  osiem kolorów; Dwa z drobinkami, dwa z lekkim piaskiem i cztery klasyczne.
Born Pretty Nail Laquer Gradient Series G001 Swan Lake ma kolor niebieski z dużymi brokatowymi drobinkami.
Na paznokciach wygląda to tak: pod wpływem zimna jest ciemno niebieski, pod wpływem ciepła jest jaśniutko niebieski.Pod wpływem zimna  i światła UV zmienia się w kolor ciemno fioletowy, gdy paznokcie ogrzejemy robi się jasno fioletowy.
O ile zrobienie mu tradycyjnych zdjęć było łatwe, z lampą UV okazało się trudniejsze, ponieważ  efekt zmiany kolorów utrzymywał się tylko chwilę.
Lakier ma pojemność 9 ml. Pędzelek jest krótki i dosyć gruby i szeroki.Konsystencja lakieru jest glutowata i dosyć trudno rozprowadza się go na paznokciach.Martwiłam się, że będzie przez to długo schnął , ale nawet nie było tak źle. Nałożyłam na paznokcie dwie warstwy lakieru.
 Zdjęcia robione tradycyjnie
Zdjęcia robione po wyjęciu z lampy UV
Zdjęcie zapożyczone ze sklepu bornprettystore
gdzie widać  dokładnie jak zmieniają się wszystkie kolory pod wpływem światła i temperatury
 
Lakier Born Pretty Nail Laquer Gradient Series G001 Swan Lake kosztuje 4.99$ 
dostaniecie go TUTAJ
Jeśli planujecie zakupy w  sklepie  możecie skorzystać z kodu RPL91, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie.Przesyłka nierejestrowana jest darmowa. 
 

18 komentarzy:

  1. piękne paznokcie! Z drobinkami :D No i mój ulubiony odcień niebieskiego! <3

    zapraszam również do mnie na bloga, właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowy jest! Wylądował na mojej wishliście. Dzięki tym białym drobinkom wygląda trochę jak niebo ze spadającym śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne ;-] Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful polishes and lovely swatches. BPS always has such nice shades.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Jeden lakier a tak wiele możliwości! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny lakier:) Ja muszę go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetny :D Zazwyczaj termiki mają tylko 2 kolory, a tutaj aż 4.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładne te niebieski cieniowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, uwielbiam takie wynalazki <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)