Paznokcie na dobranoc

22:27 Lucy nails 16 Komentarze

Dzisiaj paznokcie na dobranoc ( tylko niech Wam się spać nie chce ;) z księżycowymi naklejkami od EDBEAUTY.
Są to naklejki wodne , które wszystkie lubimy ze względu na szybką i łatwą aplikację.Wystarczy przyciąć, zamoczyć w wodzie i nałożyć na pomalowane wcześniej paznokcie.
Jako baza gradient wykonany dwoma niebieskimi lakierami SALLY HANSEN z kolekcji Miracle Gel :nr 370 Sugar Fix i nr 360 Tidal Wave , oraz białym LOVELY Clasic nr 25. Całość pokryłam topem Insta Dri również firmy SALLY HANSEN.
Naklejki mają symbol D193 , kosztują 2.99zł i znajdziecie je TUTAJ 


16 komentarzy:

  1. Swietnie, chociaz wolabym tylko jeden zaakcentowany paznokieć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) Jak ty, to robisz, że każde zdobienie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne! No rewelacja, jeszcze takich nie widziałam! Super pomysł 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  4. "Paznokcie na dobranoc" trafna nazwa zdobienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo :) jak ja kocham niebieski

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdobienie :) Uwielbiam naklejki wodne, a w tych z przezroczystym tłem to w ogóle jestem zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze zdobienie, mi się kojarzy z tapetą w pokoju dziecięcym i śpiewaniem kołysanek...
    Pozdrawiam
    ~Tereska

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzą mi się one z naklejkami do pokoju dziecięcego - są bardzo urocze! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)