COLOUR ALIKE Stamping Polish Cozy Blanket

22:44 Lucy nails 22 Komentarze

COLOUR ALIKE Cozy Blanket z kolekcji Hello Autumn  kupiłam już jakiś czas temu korzystając z promocyjnej akcji sklepu. Nosiłam go już jakiś czas temu, ale dopiero teraz złożyło się, żeby go pokazać.
 Cozy Blanket zieleń z perłowym połyskiem, który bardziej widać w butelce ;na paznokciach już mniej.
Kolor jest dobrze napigmentowany i dobrze odbija się nim wzory.
Cóż , mogę Wam więcej o nim  napisać... po prostu zobaczcie jak prezentuje się na zdjęciach.

Odbiłam nim wzór z płytki Major Dijit 09 i pokolorowałam kropki wzoru lakierem również firmy COLOUR ALIKE Fuchsia Flash z kolekcji Neon Power. Jako baza kremowy lakier EVELINE COSMETICS z kolekcji Color Edition.

22 komentarze:

  1. Piękne zdobienie :) Bardzo, bardzo mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. O.o !!! Świetne! :) Pomysł genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie zdobienia, gdzie trochę się dzieje, ale całosć jest spójna pod względem kolorystycznym <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na samo zdjęcie buteleczki - w życiu bym nie powiedziała, że on jest zielony, bardziej w niebieski wpada :D Dopiero na paznokciu widać, że to jeden z moich ulubionych odcieni zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem kolory na zdjęciach wychodzą inaczej niż w rzeczywistości ;(

      Usuń
  5. Przyjemny dla oka mani :) Fajne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wzór, kojarzy mi się z szalem albo chustką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację; ) faktycznie były kiedyś chustki z tego typu wzorami ;)

      Usuń
  7. jak to pięknie wyszło! wygląda jak taki etniczny wzór z jakiegoś ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale petarda to zdobienie! Mega mi się podoba, nawet myślałam że to naklejki 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to masz pomysły Kochana - genialne mani <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe zdobienie i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój każdy manicure jest tak perfekcyjny, że nie mogę się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny jest! Super prezentuje się całość. Zawsze podziwiam Twoje paznokcie, są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie powiedziałabym, że takie połączenie kolorystyczne będzie wyglądało tak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)