Sensique Gel Look Fuchsia Pink 03,Dove Gray 08 i naklejki wodne

19:30 Lucy nails 17 Komentarze


Dzisiaj kolejna parka lakierów Sensique z kolekcji Gel Look 
Fuchsia Pink nr 03 - różowy
Dove Gray nr 08 -delikatny fiolet 

Fuchsia Pink kryje po dwóch warstwach ,w przypadku Dove Gray tych warstw potrzebnych  jest trzy.Lakiery nie smużą , ale mają rzadką konsystencję i po pomalowaniu nimi paznokci pod światłem widać jak prześwitują.Schną w miarę dobrze i nie farbują paznokci.
Lakiery mają pojemność 5.5 ml. Cena : 5.99zł
Dostępne są w Drogeriach Natura oraz na www.drogerienatura.pl

Do zdobienia wykorzystałam naklejki wodne o symbolu DS-084 ze sklepu EDBEAUTY
 Z szablonu wybrałam różowy kolor naklejek i ozdobiłam nimi fioletowy lakier.
 Naklejki są bardzo cieniutkie i nie miałam żadnych problemów z ich aplikacją.
Znajdziecie je dokładnie TUTAJ  
w cenie 3.99zł 



17 komentarzy:

  1. Róż i szary to chyba jedno z lepszych połączeń kolorystycznych. Ślicznie to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają! Ja przyznam, że takich naklejek w postaci długich pasków jakoś nie umiem wykorzystać, jak są cieniutkie to tak ale takie grubsze to wszystkie leżą :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są cieniutkie i nakleja się je bardzo dobrze ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie wyszło takie połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne połączenie, i ciekawy pomysl na wykorzystanie tych naklejek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj takie naklejki układam w pionie , ale tym razem naszło mnie na zmianę i są w poziomie ;)

      Usuń
  5. Lubię zestawienie różu z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I like very much the nail polish combination and the decals fit this mani beautifully!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ficou muito bonito.
    Não tinha visto esse tipo de decoração.

    Bjim...
    >>blog Usei Hoje<<
    >>Instagram<<

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne połączenie, naklejki też piękne, bardzo mi się podoba. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. te naklejki wodne są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szary jest tak pięknym kolorem, że można go połączyć z czymkolwiek i wygląda to ładnie :) Piękne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)