Golden Rose Rich Color nr 17

12:09 Lucy nails 25 Komentarze


Moją ulubioną kolekcją  firmy Golden Rose jest Rich Color i dzisiaj w zdobieniu, które nosiłam już dawno temu właśnie jeden lakier z tej kolekcji noszący numer 17 - taka soczysta, nietypowa czerwień, bardzo w moim guście.
Lakier kryje po dwóch warstwach ;  konsystencja średnio gęsta ;aplikacja nie sprawia problemów.
Tak prezentuje się solo na paznokciach
A tak ozdobiony wzorem z płytki BPL-024  firmy Born Pretty Store . za pomocą czarnego i białego lakieru do stempli firmy Colour Alike& B.loves Plates.

25 komentarzy:

  1. Czerwień u Ciebie... Jak zwykle piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, piękne zdobienie :) Uwielbiam Goldenki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z moich ulubionych płytek, piękna czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czerwień to zdecydowanie Twoj kolor, ślicznie wygladaja twoje pazurki w tym kolorze, no i cale zdobienie jest świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię swoje pazurki w tym kolorze i ostatnio często go nosiłam więc takich postów czerwonych będzie więcej :)

      Usuń
  5. To jedna z moich ulubionych serii. Super ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna czerwień! I całość ślicznie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na lato jak genialnie ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak: połączenie czerwieni z białym, czarnym i Twoimi pazurkami po prostu nie mogło się nie udać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwień zawsze przyciąga mój wzrok, a ta w połączeniu ze wzorkami zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubisz czerwień, prawda? :) Bardzo ładne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)