Black& white ;Sally Hansen Miracle Gel nr 450 Get Mod

13:14 Lucy nails 29 Komentarze

Dzisiaj zdobienie black&white , które nosiłam już jakiś czas temu.
Główne lakiery w zdobieniu to  Miracle Gel  nr 450 Get Mod  firmy Sally Hansen połączony z czernią Wibo Extreme nails nr 34.

Sally Hansen Miracle Gelnr 450 Get Mod
 Lakier  hybrydowy  bez utwardzania w lampie UV, mający zapewnić nam trwały manicure nawet do 14 dni.Wystarczy pomalować nim paznokcie i nałożyć top Miracle Gel, który  utrwali lakier i nada mu połysk.
Białe lakiery jak same wiecie są trudniejsze w aplikacji niż kolorowe ; ciężko trafić na taki który by idealnie się rozprowadzał, nie smużył .Jak się spisuje w tej kwestii Miracle Gel?
Ma dość gęstą konsystencję ; do krycia czasem wystarczają dwie warstwy, a czasem trzy, bo przez tą gęstość jest trudniej się poziomuje niż wszystkie inne lakiery , które mam z serii Miracle Gel, ale jak nałożymy na niego top lakier robi się gładki.Lakier jest taki naprawdę biały, nie prześwitujący.
 Lakier  połączyłam z czernią Wibo Extreme Nails nr 34 i ostemplowałam wzorami, które w zasadzie kompletnie do siebie nie pasują, ale ich połączenie wyszło bardzo ciekawie.Oba wzory pochodzą z płytki  BP-L016 firmy Born Pretty Store  ( recenzja klik ) Stemplowałam lakierami Konad Special Nail Polish Black i White., za pomocą Clear Jelly Stampera  Całość pokryłam topem Miracle Gel.

Jeśli planujecie zakupy w  sklepie bornprettystore  możecie skorzystać z kodu RPL91, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie.Przesyłka nierejestrowana jest darmowa. 

29 komentarzy:

  1. Lubię mani w wersji black & white :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne - takie klasyczne duo prezentuje się pięknie :) Wdaje mi się, że w macie też by fajnie wyglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne połączenie! Według mnie te wzory do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydawało że nie pasują i w sumie są kompletnie różne ale nawet ciekawie razem wyglądają

      Usuń
  4. Pięknie się prezentuje takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne paznokcie, wyglądają elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie cacko, to sama chciałabym mieć na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Biel i czerń zawsze pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się takie połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło fantastycznie :) Oba wzory świetnie ze sobą wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wg mnie to połączenie wzorów wyszło świetnie :) niestety jeszcze nie znalazłam białego lakieru, który pokryłby za pierwszym razem... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne to zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyszło. Lubię biało-czarne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczniutkie mani oraz piękne wzory

    OdpowiedzUsuń
  14. Think it's great you used just black and white for this mani! It's wonderful <3

    OdpowiedzUsuń
  15. cudny jest ten wzorek na białym lakierze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne wzorki 😍 Gdyby mi się tak chciało jak mi się nie chce 😏

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerń i biel to ponadczasowa klasyka, eyszlo pięknie, Lucynko.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)