Zimowe paznokcie z Fish-teal Braid Sally Hansen i Holo Top Coatem Lovely oraz płytką Helen 08

23:27 Lucy nails 27 Komentarze

Na Mikołajki - zimowy manicure.
Jak u Was ze śniegiem? U mnie troszkę popadał kilka dni temu, ale zaraz stopniał jak zaczęło padać. Teraz znów jest mały mrozik ok -10 w nocy.
Dzisiejsze zdobienie powstało z połączenia zieleni Fish-teal Braid o numerze 730  firmy Sally Hansen z kolekcji Miracle Gel i Holo topu Lovely ozdobionych wzorem z płytki Helen 08 ze sklepu EDBEAUTY
Sally Hansen Miracle Gel nr 730 Fish-teal Braid 
Jest to lakier  hybrydowy  bez utwardzania w lampie UV, mający zapewnić nam trwały manicure nawet do 14 dni.Wystarczy pomalować nim paznokcie i nałożyć top Miracle Gel, który  utrwali lakier i nada mu połysk. Fish-teal Braid to ciemna zieleń , kryjąca już po jednej grubszej warstwie, ale najlepiej nałożyć jest dwie i  tyle mam na zdjęciach.Nie smuży podczas nakładania  i dobrze rozprowadza się p płytce.Nałożyłam go na odżywkę, więc nie powiem Wam czy nie farbuje płytki. Przy zmywaniu trochę miałam zielone skórki , ale po umyciu dłoni pod wodą wszystko zeszło.
Holo Top Coat Lovely
To bezbarwa baza w której zatopione jest mnóstwo brokatowych holograficznych drobinek naprawdę sporej wielkości.Moim aparatem trudno uchwycić tęczę kolorów, ale efekt jest bardzo ładny ; świetnie będzie się nadawał na sylwestra.Drobinek jest dużo i tak wygląda już jedna warstwa topu na paznokciach.Top schnie w miarę szybko; podczas zmywania trzeba troszkę namoczyć paznokcie zmywaczem, żeby dobrze brokat zszedł.
Z zimowo- świątecznej płytki Helen 08 wybrałam wzór śnieżynek i choinki, które odbiłam białym lakierem Konad Nail Special Polish. Na środkowym paznokciu zamieniłam  zieleń na biel (Essie nr 1 blanc) , którą również pokryłam Holo Topem.
 Recenzja płytki   Helen 08  TUTAJ )
link do płytki w sklepie TUTAJ
Życzę Wam dużo prezentów od Mikołaja ;)

27 komentarzy:

  1. Piękne ;) Holo top coat Lovely daje bardzo ładny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna błyszcząca mgiełka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieżynki to cudowny motyw :) Teraz mam wrażenie, że rozkłada się to wszystko :) Kiedyś był wszędzie Semilac, a teraz Semilaca jest jeszcze więcej ale jednocześnie jest mnóstwo innych firm, co uważam że jest bardzo dobre, bo każdy może znaleźć coś dla siebie :)

      Usuń
  3. Piękny ten lakier bazowy i zdobienie! To takie moje kolory. Dawno stałaś się posiadaczką tego holo topu? Ja za każdym razem nie mam do niego szczęścia w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około miesiąca temu kupiłam; teraz u mnie też go nie ma w Rossmanie

      Usuń
  4. wspaniale wyglądają te pazurki bez stampli <3, choć ze stempelkami też są spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! U mnie tylko mróz, bez śniegu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam śnieżkowe pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, wcale nie przeładowane! A jak ja próbowałam coś ekstra dodać do śnieżynek to wychodził mi dramat ):

    OdpowiedzUsuń
  8. I adore snowflake designs and you're combination is a winner for me!

    OdpowiedzUsuń
  9. slabe to holo ale mani wyglada super

    OdpowiedzUsuń
  10. Podchodziłam do tego holo już kilka razy, ale wciąż go nie kupiłam ;) chyba się w końcu skuszę, bo wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zimowe pazurki :) bardzo mi się podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor lakieru SH :)
    i śliczne połączenie, całość wygląda obłędnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor podkładowy! :) Śnieżynki na brokaciku prezentują się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Halo wygląda bardziej jak brokat, ale paznokcie prezentują się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śnieżynki wygldają super w płączeniu z tym holo topem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zimowe zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, świetnie wygląda ten holo top z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdobienie, w tym roku śnieżynki skradły moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Another masterpiece, perfect for winter days! :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)