My Secret Nail Polish 275 Peach Sorbet

22:59 Lucy nails 35 Komentarze

Dzisiaj już ostatni   lakier firmy MY SECRET z najnowszej przesyłki - delikatna brzoskwinka  Peach Sorbet
łososiowy_lakier
MY SECRET Nail Polish 275 Peach Sorbet
 Pojemność: 10 ml
Butelka:kwadratowa z białą plastikową nakrętką
Pędzelek - płaski , prosto ścięty
Kolor- brzoskwiniowy
Wykończenie- kremowe.
Konsystencja -średnio gęsta.
Krycie - dwie warstwy
Schnięcie - w normie
Zmywanie- bez problemu
Cena- ok 7zł
Dostępność - Drogerie Natura
Lakier kryje tradycyjnie po dwóch warstwach; maluje się nim dobrze, chociaż czerwonym i niebieskim np z tej kolekcji malowało się jeszcze lepiej ( bardziej gładko , płynnie nakładały się na paznokieć) .Schnięcie w normie, zmywanie bez problemu, więc cóż Wam więcej mogę napisać- zapraszam do oglądania.
my_secret_275_peach_sorbet
my_secret_275_peach_sorbet
Solo na paznokciach
my_secret_275_peach_sorbet
my_secret_275_peach_sorbet
Peach Sorbet połączyłam z bielą Essie w gradiencie , który ozdobiłam  wzorem z płytki BC-04 od Lady Queen ( recenzja klik ) zrobionym również białym lakierem Konad Special Nail Polish.Środki kwiatów wypełniłam podwójnymi kropeczkami.Całość pokryłam topem Essie Good to go.
stamping_nails
stamping_nails
stamping_nails
zdobienia_paznokci
my_secret_275_peach_sorbet
pastelowe_lakiery
delikatne_zdobienia
nail_art
zdobienia_paznokci
stemple
stemple


Co sądzicie o tym lakierze i całym zdobieniu?

35 komentarzy:

  1. Jeja jakie piękne <3 to będzie mój ulubieniec tego miesiąca ;-) teraz właśnie mam taki czas, że chętnie noszę.jasne kolorki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie wolę intensywniejsze kolorki,ale jasne też ponoszę sobie czasem

      Usuń
  2. Przepiękne zdobienie :) Mam tę płytkę i nie wiedziałam że taki potencjał w niej drzemie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię wzorki z tej płytki i nie raz się już pojawiały w zdobieniach

      Usuń
  3. Mniaaam zjadłabym taki sorbecik! ;) Pięknie wygląda to razem. Delikatnie, kobieco idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny odcień i bardzo fajnie wygląda z białymi stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna brzoskwinka ale mani które stworzyłaś zachwyca bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wymyśliłaś. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny manicure i bardzo delikatny! Podziwiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny, delikatny wzorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris

    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  10. O rety nie wiedziałam, że się tak da zrobić paznokcie w taki super wzorek i jeszcze wycieniowany, w sumie mało wiem o paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne pazurki ; ) Kolor śliczny ;)
    Obserwuje i zapraszam do kontaktu : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda taki znikający stempelek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)