Czerwień, złoto i kwiaty

22:06 Lucy nails 18 Komentarze

Kolejny etap remontu domowego w trakcie ( wiecie jak kłuje wata szklana? jest wszędzie i we wszystkim ) co skutkuje brakiem czasu , ale same wiecie jak to jest. Nowe lakiery czekają na recenzję i jeszcze chwile będą musiały poczekać niestety , a dzisiaj zdobienie , które już trochę czasu zalega mi na dysku.
Wzór pochodzi z płytki  BPL-024 firmy Born Pretty Store  ( recenzja KLIK. Czerwony lakier to Up Girls - piękny, ale niestety farbuje. Złoty lakier to Sally Hansen Satin Glam Go Gold nr 01 ( pamiętacie jeszcze tą kolekcję? ) Na złocie stemplowałam lakierem Colour Alike & B.Loves Plates B a Sunset ( pięknie odbija) ; na czerwieni Moyrą Metal Effect nr 305 ( trochę zafarbował się od tej czerwieni, ale i tak wyszło ładnie ).Całośc pokryłam topem Wibo Iron Hard ( już go nie mam )
Proste zdobienie, ale ja bardzo lubię czerwień  i kwiaty, więc mnie się podobało , a Wam?
art_nails
czerwień_i_złoto_na_paznokciach
zdobienia paznokci
nail art
nail art
stamping nails
nail art
zdobienie paznokci
colour alike
art nails
stamping nails
stamping nails


18 komentarzy:

  1. Połączenie złotka i czerwieni zawsze wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi się podoba ten serdeczny złoty pięknie ;-) połączenie złota i czerwieni trochę mi się ze Świętami kojarzy :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdobienie :) Ja praktycznie nie noszę czerwonych paznokci :D Chyba nawet nie mam czerwonego lakieru ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie twoje kolory! Zdobienie urocze, kwiaty zawsze wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, złoto i czerwień :) idealne kolory na zimę-jesień jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, elaganckie, kobiece... Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancko :) Nie wiem, jak kłuje wata szklana, ale mogę się domyślić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie złota i czerwieni <3 Bardzo mi się podoba takie połączenie ;-) W mojej części domu już na szczęście po remoncie, teraz pora na drugą połowę - tam będzie gorzej ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale niesamowicie piękne połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, bardzo mi się podoba to złotko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. czerwień i złoto bajkowo wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. miło popatrzeć na takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne, kojarzy mi się ze Świętami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)