Marynarskie naklejki D239 od EDbeauty-Profesjonalne ozdoby do paznokci

07:26 Lucy nails 38 Komentarze

Witam )
Chyba większości podobają się marynarskie wzory na paznokciach i szybciutko możemy sobie takie zrobić dzięki świetnym naklejkom od EDbeauty - Profesjonalne ozdoby do paznokci , które dzisiaj Wam pokażę.

Są to naklejki wodne , które po  wycięciu dowolnego wzoru i włożeniu do wody, bardzo dobrze odchodzą od papierka .Po przyłożeniu do pomalowanego paznokcia można je przesuwać, aby ułożyć w dowolnym miejscu.
 Szybko , prosto i przyjemnie ;) tak przebiega aplikacja tych naklejek.
 Szablon ma symbol D239 i znajduje się na nim 20 naklejek w trzech worach.
Z tyłu kartonika mamy opis jak się z nimi obejść.
 Do tej stylizacji użyłam trzech pięknych lakierów firmy Sally Hansen:
-Extreme Wear nr 420 Pacific Blue
 -Extreme Wear nr 300 White One
 -Complete Salon Manicure nr 565 Aria Red-y?
 Wzór pochodzi z płytki XY 14; dawno jej nie używałam i zapomniałam, że wzory są trochę już za małe na moje paznokcie.W efekcie tego na małym palcu wyszło ok, ale na wskazujący musiałam trochę domalować.
 Wzór odbiłam lakierem Konad Special Nail Polish , całość pokryłam topem Wibo Iron Hard
Szkoda , że lato  już się kończy, ale zawsze możemy sobie zrobić takie marynarskie , wakacyjne paznokcie .
Naklejki pochodzą ze sklepu 
Kosztują  2.49 zł, a dokładnie możecie je dostać 


38 komentarzy:

  1. Podoba mi się kolorek Pacific Blue :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te naklejki, mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;) idealne na wakacje nad morzem. Podoba mi się kolorek niebieski lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja na zakończenie wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! Kocham ten motyw, ale lato dobiega końca i chyba wrócę do niego dopiero w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne naklejki i śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne mani na pożegnanie lata.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba tylko raz robiłam marynarskie zdobienie, aż wstyd się przyznać! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają genialnie, strasznie mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne mani! Bardzo fajne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne. A naklejki są wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, wakacyjne! Ahoj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne te naklejki :) Mani śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mani piękne :) Naklejki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. alez Ty te pazurki perfekcyjnie malujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W genialny sposób użyłaś tych naklejek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne, aż mi się marzy coś takiego u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeden z moich ulubionych motywów! piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne te naklejki! Ostatnio malowałam kotwicę odręcznie i nie wyszło mi za ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię marynarskie motywy, może jeszcze coś sobie sprawię takiego przed zimą, zainspirowało mnie twoje cudne mani.

    OdpowiedzUsuń
  21. i powróciły wakacyjne wspomnienia, piękne pazurki !

    OdpowiedzUsuń
  22. Super te paznokcie, uwielbiam:) pełna profeska :)
    zapraszam tez do mnie, ja dopiero zaczynam przygodę z blogiem https://lovekosmetykowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)