Wielkanocny kurczaczek ;)

16:47 Lucy nails 13 Komentarze

Uff! Znalazłam wreszcie chwilkę , żeby napisać post i pokazać mój wielkanocny manicure ;) , ale przede wszystkim chciałam życzyć wszystkim zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych,smacznego jajka, miłej atmosfery w rodzinnym gronie i mokrego dyngusa!
Czasu ostatnio mało, wiadomo przygotowania do świąt, ale myślę, że wieczorkiem znajdę czas , aby pobiegać troszkę po blogach, a tymczasem zapraszam do obejrzenia mojego Wielkanocnego kurczaczka ;) Zdjęcia niestety trochę wyszły słabej jakości, bo jak tylko wróciłyśmy ze święcenia pokarmów  zaczął padać deszcz i zrobiło się pochmurno :(
Jeszcze raz życzę wszystkim: Wesołych Świąt!








13 komentarzy:

  1. Kurczaczek jest świetny! :) bardzo pozytywny manicure. Dziękuję bardzo i również życzę wesołych i zdrowych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kurczaczek ;) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne :) wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kurczaczek Ci wyszedł :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczak wyszedł Ci genialnie :) Bardzo świątecznie i bardzo wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko! Bardzo wiosenne kolorki :) Oświetlenie rzeczywiście nie sprzyjało, ale nie odebrało to uroku dla mani.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdobienie, kurczaczek jest kochany :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)