Pachnący lakier ;) Sephora Vernis a ongles parfume + top coat #03 orange

21:43 Lucy nails 31 Komentarze

Witam ;) 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać takiego cudaczka , którego dostałam od be-fashion.me , za którego bardzo dziękuję ;)
Sephora Sephora Vernis a ongles parfume + top coat #03 orange  to z jednej strony lakier do paznokci zapachowy, a z drugiej opalizujący top coat zamknięte w oryginalnej buteleczce.Dostępny jest w czterech wersjach kolorystycznych i ;) zapachowych.Kolor, który posiadam to orange i taki sam powinien być zapach, jednak dla mnie kompletnie nie przypomina on pomarańczy, ani też nie pachnie jak każdy lakier; nie wiem jak określić ten zapach, ale nie jest on zbyt przyjemny.
Jeśli chodzi o sam lakier, to nie jest łatwy w aplikacji, konsystencja dość gęsta i lakier dość mocno smuży , zwłaszcza przy pierwszej warstwie; pierwsza próba malowania nim wieczorem przy lampce poszła na marne :( nagrzany od żarówki lakier ciężko było nałożyć, dopiero za drugim razem poszło w ciągu dnia, o wiele lepiej, wydaje mi się, że przy drugiej warstwie nie widać już smug ;)
Jest zupełnie inny niż wszystkie lakiery, które do tej pory miałam; dziwne uczucie jest podczas malowania, bo z drugiej strony pędzla mamy przecież top, który jest dość ciężki;ale nie przeszkadza to, tylko trzeba się przyzwyczaić ;)
Pora na malowanie  topem ;) i co mogę powiedzieć? Jest genialny! Super się go nakłada; gładko , płynnie, a delikatnie opalizujący efekt, który otrzymujemy przepięknie  się prezentuje na paznokciach ;) Jestem zachwycona ;) próbowałam  go też na innych lakierach i wygląda świetnie ;)
 
Pomimo niewielkich trudności w nakładaniu , lakier i top bardzo mi się podoba ;) Kolor pomarańczowy bardzo lubię, a top? Szkoda, że jest go tak mało ;(  można przy jego pomocy stworzyć naprawdę piękne stylizacje ;)Cieszę się, że miałam okazję go poznać ;)
Pora na prezentację tego ciekawego duetu ;)
Lakier z topem wygląda tak pięknie, że  do zdobienia użyłam tylko ćwieków od firmy Promoto-Promoto , a Wy oceńcie jak czy się podoba ;) Ciekawa jestem, czy ktoś go ma , bo nie spotkałam go nigdzie na blogach?










31 komentarzy:

  1. OMG!! pięknie!! jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  2. no no no on jest cudowny i to zdobienie z ćwiekami idealne :*

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie bardziej podoba się bez topu, o tych lakierach nie słyszałam, z resztą sephorę omijam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne :D ogólnie to kiedyś nie wyobrażałam sobie pomarańczowych pazurków :P ale teraz chyba się do nich przekonałam ;)
    A Twoje sama bym z przyjemnością nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię pomarańcz i czerwień na paznokciach ;)

      Usuń
  5. Ładne! Bardzo :)
    Szkoda tylko, że zapach nie przypomina pomarańczy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej zauroczył mnie top. Szczerze, to nigdzie na blogu nie widziałam tego lakieru. Muszę sprawdzić jakie są wersje kolorystyczne i może się pokuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top jest genialny ;) są dostępne 4 wersje kolorystyczne tego lakieru , ciekawe czy też mają taki nieprzyjemny zapach

      Usuń
    2. Myślałam, że będą na stronie Sephory, ale nie mają. Cóż, trzeba się wybrać do stacjonarnego- ale to przy okazji ;)

      Usuń
  7. Nie spotkałam się z tym lakierem i top coatem ale mnie zachwyciły. Bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny jest ten lakier..Trzeba go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, świetny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest świetny :) bardzo ładnie wygląda na pazurkach, a z ćwiekami to już w ogóle super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawia mnie sens produkcji zapachowych lakierów. Przecież nikt nie wącha sobie co chwila paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery ogólnie niespecjalny mają zapach, więc pachnący w sumie byłby fajny, ale tutaj się to nie udało

      Usuń
  12. Niesamowity pomysł z perfumowanymi lakierami do paznokci. Zapraszam na drugą część z Parku Miniatur.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor, super z ćwiekami wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt rewelacyjny, kolor i wykonanie genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lucy, powinnaś służyć za wzór najbardziej zadbanych dłoni i paznokci oraz absolutnej staranności wykonywania stylizacji :)

    Genialnie zmalowane paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdobienie, takie eleganckie :-)
    jeśli znajdziesz chwilkę odezwij się do mnie na maila: muminek526@wp.pl , mam do Ciebie mały interes ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt końcowy genialny! Szkoda tylko, że nie pachnie tak jak powinien ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne! ale boski efekt! no i te ćwieki =)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale super pomarańczka! chociaż bardziej mi się podoba bez topu, albo ja bym go dała tylko na dwa paznokcie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłoby fajnie ;) Mnie top zauroczył totalnie znów ;)

      Usuń
  20. lecę tak po wszystkich postach i co jedno zdobienie to ładniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjny kolor mam pomarańczowy ale nie jest tak soczysty :) ślicznie wygląda z tym topem i zdobieniem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)