Być kobietą ,być kobietą...

07:23 Lucy nails 39 Komentarze

Witajcie kochane kobietki !
Dzisiaj Dzień Kobiet ,mam nadzieję, że Wasi mężczyźni nie zapomną o tym święcie.Przygotowałam na tą okazję  zdobienie do którego  wykorzystałam  naklejki z kobietami ;  nie mogło zabraknąć też kwiatów , które odbiłam z płytki  JQ-19 .Naklejki i płytkę dostałam od EDbeauty - Profesjonalne ozdoby do paznokci, w ramach współpracy.
Kobiety na paznokciach
Kobiety na paznokciach
 Naklejki mają symbol BLE2282 , kosztują 2.49 zł i  pochodzą ze sklepu EDBEAUTY
a dokładnie możecie je znaleźć TUTAJ 
Są to naklejki wodne , więc ich aplikacja jest bardzo łatwa.  
Naklejki z kobietami
Wzór kwiatów pochodzi z płytki JQ-19 ; dodałam tylko kilka kropeczek czarnych. O płytce pisałam wcześniej TUTAJ  w tej chwili jednak jest niedostępna.
Płytka JQ-19 Różowy lakier to Wibo Express Growth nr 405
 Wibo Express Growth nr 405

Biały , który posłużył jako baza pod naklejki to Golden Rose Ice Chic nr 04, o którym niedawno pisałam tutaj
Golden Rose Ice Chic nr 04
 Wszystkie użyte produkty:
-top coat Sally Hansen Double Duty
-lakier Golden Rose Ice Chic nr 04
-lakier Wibo Express Growth nr 405
-płytka JQ-19 od EDBEAUTY
-naklejki BLE2282 od EDBEAUTY
-lakier do stempli Colour Alike kind of white S
-stempel  
 Naklejki mają symbol BLE2282 , kosztują 2.49 zł i  pochodzą ze sklepu EDBEAUTY
a dokładnie możecie je znaleźć TUTAJ 
 Wszystkiego najlepszego babeczki !

39 komentarzy:

  1. Piękny manicure! Ja dzisiaj na nic nie liczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdobienie :)- ja nic nie zmalowalam
    Najlepsze zyczenia z okazji naszego swieta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mani perfekcyjnie kobiece - idealne na dziś :)
    Lucynko :) dużo uśmiechu i wszystkiego najlepszego kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mani świetne :) wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. super mani, choć dla mnie za dużo się dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne ;)! chociaż dla mnie trochę przekombinowane,za dużo tych stempli

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne pazurki :) wszystkiego dobrego Kochana dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne pazurki :) wszystkiego dobrego Kochana dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne, kobiece mani <3 świetny ten meme z Marylin :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mega <3 Jak ja dawno nie stemplowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! zatkało mnie z zachwytu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdobienie ! Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyszło, naklejka pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne mani :) Gdzieś na świecie jeszcze dzień Kobiet trwa, więc wszystkiego dobrego, a poza tym, nie oszukujmy się, dzień Kobiet to powinien być codziennie :D
    Btw, czy tylko ja mam problemy z takimi naklejkami jak nakleić, żeby było dobrze i dobrze mi się nosiło? Nigdy nie wiem, którą stroną lepiej :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ja zawsze kleję naklejki " od siebie" tak, żeby innym się dobrze na nie patrzyło ;)))

      Usuń
  18. Ciekawe połączenie stempla i naklejki! Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze bardzo ladne. Mam te plytke z alie ale wogole nie chce sie odbijac. Jedan jedyna w mojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite zdobienie :) Wiem, że pisałam Ci to wiele razy, ale po prostu robisz nieziemskie rzeczy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Brakowało mi nacieszenia oka Twoimi zdobieniami :) Piękne!!! Wszystko idealnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Your blog is nice! Great post! Would you like to follow each other on gfc? Please let me know on my blog so I can follow back :)

    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)