Recenzja płytki BeautyBigBang XL-024

22:33 Lucy nails 9 Komentarze

stamping
 Dzisiaj zdobienie z drugą płytką, którą wybrałam sobie do recenzji ze sklepu Beauty Bigbang   

BeautyBigBang XL-024
 Płytka przychodzi do nas zapakowana w kolorowy kartonik z logo sklepu.
 Zabezpieczona jest niebieską folią, którą należy zdjąć przed użyciem.
 Płytka przytwierdzona jest do białej plastikowej podstawki.
 Wymiary płytki to 12 x 6 cm. Waga : 35 g.
Znajduje się na niej 14 dużych wzorów.Są to kwiaty połączone z geometrią. 
Podobnie jak poprzednia płytka , którą pokazywałam wcześniej tutaj ta również jest bardzo dobrej jakości. Wzory są dobrze wyżłobione i nie stwarzają problemów podczas stemplowania.
Do mani testowego wybrałam czwarty wzór w górnym rzędzie.Odbiłam  go czarnym lakierem KONAD  na białym lakierze INGRID  COSMETICS Estetic Nail Polish nr 1. Wzór kwiatów czy też dmuchawców pokolorowałam farbkami akrylowymi.Całość pokryłam topem Insta Dri.
stamping-nails
nailart
nailart-flowers
płytka-BeautyBigBang XL-024
Bardzo podoba mi się ta płytka; brak mi ostatnio czasu na malowanie , ale już mam ochotę wypróbować innych wzorów z niej.
Płytkę BeautyBigBang XL-024 dostaniecie TUTAJ
w cenie 3.59 $
Robiąc zakupy w sklepie Beauty Bigbang    możecie skorzystać z kodu LUCY10 dzięki , któremu dostaniecie 10% zniżki.

9 komentarzy:

  1. Very interesting stamping plate, nice patterns! Beautiful manicure! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wzory. Podoba mi się ta płytka a mani jest prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna płytka, jak tak patrzę, to aż mam ochotę wyciągnąć z szafy swój zestaw do stemplowania i coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo ale świetnie wygląda ta propozycja! Klasyczne kolory rozświetlone kolorowym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdobienie, lubię takie kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na bogato - super! ;) Lubię, jak się dzieje na paznokciach. Przynajmniej od czasu do czasu ;)
    Moim zdaniem to kwiaty, ale może w białej wersji faktycznie przypominałyby dmuchawce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna płytka ♥ Bardzo ładnie sobie wymyśliłaś to mani ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)