Monstera na paznokciach

23:42 Lucy nails 10 Komentarze

Ostatnio modne stały się monstery; gdzie nie spojrzę widzę tą roślinę; na ubraniach, paznokciach, widziałam nawet dywan w tym kształcie.Przejrzałam swoje płytki i znalazłam jedną z wzorem monstery; stąd dzisiejsze mani.
Jako baza miętowy lakier AVON Gel Shine Mint To Be.Wzór monstery pochodzi z płytki JR-07
Stemplowałam zwykłym lakierem CHIODO PRO nr 15.

monstera

stamping-nails
monstera
avon-lakiery
zielone-paznokcie
nailart
chiodo-pro-lakiery
stamping-nails

10 komentarzy:

  1. Oj tak! Monstery są wszędzie! Ale powiem Ci, że ja jeszcze nie zmalowałam ich na swoich paznokciach ... jeszcze ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wzór. Też będę musiała sprawić sobie coś podobnego na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wzór jest ostatnio naprawdę bardzo modny ;) Fajne zdobienie z jego udziałem zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz wzór bardzo na topie! Ja od kiedy mam najnowszą płytkę Ani to jestem zakochana w motywie monsterów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne mani. Lubię wzór monstery, chociaż sama jeszcze nic z nim nie malowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very very nice! I like that base colour! :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)