Zimowo za oknem - zimowo na paznokciach

10:36 Lucy nails 14 Komentarze

Pierwszy śnieg spadł, więc nadeszła pora na zrobienie zimowych paznokci.
Idealne do zimowych zdobień są dwa lakiery firmy MY SECRET z ostatniej przesyłki od Drogerie Natura.

 MY SECRET Nail Polish 285 Blue Star
 Ciemny granat o kremowej konsystencji.Krycie: dwie warstwy , aplikacja dobra, ale malując nim  trzeba uważać na skórki, bo lubi trochę je zalać,a ciemny kolor zawsze trudno usunąć.Schnięcie w granicach rozsądku.Zmywa się dobrze. Ja dałam pod niego bazę, bo obawiałam się farbowania paznokci, ale czy faktycznie by zafarbował nie wiem.
Pojemność : 10 ml
Cena: 9.39zł
 MY SECRET Nail Art 282 Rainbow Sparks
 Lakier nawierzchniowy, który można stosować samodzielnie , jak również aplikować na innych lakierach.
 Na zdjęciu poniżej widać jak prezentuje się samodzielnie, a w zdobieniu nałożyłam go na lakier  Blue Star.
Mnie podoba się na ciemnej bazie; flejksy, które w butelce wydawały się być bardzo 
jasne, na granacie nabrały kolorów i pięknie błyszczą.
Pojemność : 10 ml
Cena: 9.39zł


 Zimowe naklejki ze śnieżynkami, którymi  ozdobiłam lakiery pochodzą ze sklepu EDBEAUTY .
 Są to naklejki wodne; proste i przyjemne w obsłudze.Śnieżynek jest sporo, więc naklejek  wystarczy na więcej niż jedno mani. Mamy tu też urocze bałwanki, które może pojawią się już w innym zdobieniu.
Naklejki kosztują tylko 1.00 zł
dostaniecie je TUTAJ



14 komentarzy:

  1. Piękny efekt! Jestem nimi oczarowana i w sumie narobiłaś mi ochoty na śnieżynki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zmalowałaś śnieżynki razem z uroczym misiakiem ;)

      Usuń
  2. Zakochałam się w tym zdobieniu *.* Idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki uroczy ten manicure! Nie przepadam za takimi zdobieniami na pazurkach, ale te zimowe wyglądają bardzo ładnie w połączeniu z tymi lakierami :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki <3 A lakier My Secret nr 282 mnie totalnie zauroczył :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez śnieżynek super mani na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Lubię wszystko co się błyszczy, więc zdecydowanie w moim klimacie :D
    Dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie wyszło! Uwielbiam ciemne pazurki, a jak jeszcze błyszczą....ACH! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zimowa propozycja, aż mam ochotę na coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te fleksy są genialne - na białej bazie przypominają śnieg, na ciemnej idealnie nadadzą się na imprezę :) Bardzo ładne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)