Lovely Ombre Metallic Nail Polish nr 5 i płytka Helen 20

18:39 Lucy nails 14 Komentarze

Niedawno w Rossmannie pojawiły się metaliczne lakiery firmy  Lovely. Dostępnych jest pięć kolorów, ja
skusiłam się na dwa kolory i jeden z nich Wam dzisiaj pokażę.Będzie też parę słów o  płytce Helen 20 , ale po kolei.
LOVELY  Ombre Metallic Nail Polish nr 5
Lakier ma pojemność 8 ml.Znajduje się w tradycyjnej dla firmy buteleczce ze srebrną nakrętką. Nr  5  to ciemny granat o metalicznym wykończeniu.Pędzelek fajny, szeroki, spłaszczony z zaokrąglonymi brzegami.Mnie osobiście dobrze maluje się takimi pędzelkami.
Konsystencja lakieru średnio gęsta, taka jak lubię. Dobrze się aplikuje i nie zalewa przy nakładaniu skórek. Lakier kryje już w zasadzie po jednej grubszej warstwie, ale lepiej wygląda gdy damy dwie warstwy ( kolor jest bardziej intensywny)  i tyle widzicie na zdjęciach. Po nałożeniu go na paznokieć widać lekkie pociągnięcia pędzla; pokrycie topem je tuszuje.Schnie przyzwoicie.Zmywa się bez problemu i nie farbuje paznokci.
Kupując go miałam nadzieję, że będzie nadawał się do stemplowania i nie myliłam się.Dobrze widać go zarówno na jasnych jak inna ciemnych kolorach.
Zastanawia mnie tylko skąd nazwa ombre?
Cena:8.99zł
Ozdobiłam go wzorem z płytki Helen 20 ze sklepu EDBEAUTY 
Płytka ma kształt   kwadratowy o wymiarach 6 cm x 6 cm  i znajdują się na niej trzy duże prostokątne wzory i dziesięć pojedynczych o różnorodnej tematyce.
Wzory są dobrze wyżłobione i nie miałam najmniejszych problemów z ich odbiciem.
 Tak wyglądają wzory przeniesione na kartkę ( zapomniałam o torcie)
 Ja wybrałam z niej kota i kocie łapki, które odbiłam białym lakierem KONAD Special Nail Polish.
Całość pokryłam topem Insta Dri firmy SALLY HANSEN. 
Płytkę Helen 20 dostaniecie w sklepie EDBEAUTY  
dokładnie TUTAJ
w cenie 7.99zł

14 komentarzy:

  1. fajny ten lakier i faktycznie ładnie stempluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski nr 4 stempluje jeszcze lepiej ; niebawem pokażę ;)

      Usuń
  2. Oooooo! Stempluje świetnie! Chyba muszę zajrzeć jakie kolory ma ta seria i się z nimi zaprzyjaźnić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kotek! Bardzo mi się podoba :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor. A tę nazwę "ombre" to zupełnie nie wiem skąd wzięli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem ;( metalik to metalik i tyle by wystarczyło ;)

      Usuń
  5. Stempluje świetnie...a jak z przebarwianiem płytki? Zraziłam się do nich,bo kilka razy bardzo zabarwiły mi płytkę mimo użytej bazy ... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny motyw z kotkiem :) dobrze wiedzieć, że ładnie wychodzą stempelki tym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze zdobienie *.* Za żywymi kotami co prawda nie przepadam, ale takie na paznokciach bardzo mi się podobają :)
    Co do ombre, to Lovely chyba poleciało trochę :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)