Czwarte urodziny bloga!

18:53 Lucy nails 31 Komentarze


Minęły już cztery lata odkąd założyłam bloga; szybko to zleciało ;)
Szczerze przyznaję, że nie mam już takiego zapału do prowadzenia go jak kiedyś, ale nie przez brak chęci, ale brak czasu.Chciałabym  spokojnie usiąść i pomalować sobie paznokcie, zrobić zdjęcia, napisać posta a potem  poprzeglądać Wasze blogi, ale zazwyczaj wygląda to tak, że pazury maluję w sobotę w nocy, a gdzieś w ciągu tygodnia po kawałku przygotowuję posta. Chodziło mi po głowie, żeby dać sobie już spokój, ale pomyślałam , że jeszcze nie! Na ile czas mi pozwoli będę starała się tworzyć i publikować; może mniej niż kiedyś, może zdobienia będą prostsze, ale wciąż sprawia mi to przyjemność i jeszcze nie zrezygnuję ze swojego, małego miejsca tutaj ;) 
Dziękuję Wam  wszystkim, którzy tutaj zaglądacie, czytacie i komentujecie! To dzięki Wam jestem i  mam dalej chęć prowadzić bloga!
Przesyłam Wam wielkie buziaki! 
Lucy

31 komentarzy:

  1. Gratulacje czwartych urodzin!
    My w lipcu świętowałyśmy dopiero drugie, więc podziwiamy za wytrwałość.
    Brak czasu to niestety chyba największy wróg blogerów, ale grunt to się nie dawać i dalej kontynuować robienie tego co się kocha. Zwłaszcza jeśli wychodzi to tak fajnie ;)
    Trzymaj się ;*

    Pozdrawiam
    ~Tereska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Staram się , chociaż ostatnio przyznaję, że zaniedbuję się w malowaniu paznokci; nowa miłość zumba pochłonęła mnie całkowicie ;)

      Usuń
    2. Wiadomo, że trzeba się rozwijać w różnych dziedzinach, ale jednak byłoby bardzo szkoda jakbyś porzuciła stare hobby dla nowego. Mam nadzieję, że uda Ci się czasami oderwać :D
      Pozdrawiam
      ~Tereska

      Usuń
  2. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga. Cztery lata, to faktycznie sporo czasu. Podziwiam Cię, że ciągle masz nowe pomysły na paznokietki;) Szkoda rezygnować z bloga, który daje tyle fajnych inspiracji innym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów zawsze mam pod dostatkiem, tylko z czasem gorzej ;)

      Usuń
  3. Gratuluję - to naprawdę długi staż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Mam nadzieję, że nie porzucisz blogowania :) Ja też ostatnio nie mam czasu, żeby spokojnie usiąść i pomalować paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) też mam taką nadzieję, ale nic nie obiecuję

      Usuń
  5. Gratuluję:) Do tej pory zrobiłaś kawał dobrej roboty i nie rezygnuj z tego! Brak czasu to największa zmora, wiem co pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, ja też miałam już rzucić w cholere to wszystko ale bez ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już 5 lat w styczniu skończę:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju mi w maju 6 lat minie! Ale ten czas pędzi! Kochana obyś nigdy tego miejsca nie opuściła! Robisz tutaj kawał dobrej roboty i nie wyobrażam sobie nie móc tutaj zaglądać<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ! Ja jeszcze roczku nie mam, więc takie 4 lata wydają mi się jeszcze odległą sprawą. Koniecznie maluj dalej i pokazuj swoje prace jak najczęściej - zawsze czytam i oglądam z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje wytrwałości! 4 lata to już sporo ( mój blog będzie miał tyle samo za kilka dni) ;-) Czas potrafi być wrogiem jeśli chodzi o blogowanie - ale rób wszystko w swoim czasie, my tu będziemy nawet jeśli posty miałyby się pojawiać rzadziej :) A czas prędzej czy później się znajdzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że mniej więcej w tym samym czasie zaczynałyśmy ;)

      Usuń
  11. ja ci dam kończyć z blogowaniem! tak trzymaj i gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, bardzo Ciebie rozumiem z tym brakiem czasu - myślę ,że większość z nas ma podobnie. Gratuluję wytrwałości, nie rezygnuj - lubię tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z czasem jest najgorzej... choć zauważyłam, że im go mniej tym więcej człowiek jest w stanie zrobić :-P Nawet jeśli częstotliwość publikacji spadnie, pamiętaj że to Ty masz mieć frajdę z bloga ;-)
    Mimo, że niezbyt często komentuję to jestem na bieżąco i lubię do Ciebie zaglądać - tak więc "keep on going!" :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Trzymaj się, bo taka utalentowana lakieromaniaczka nie może nas opuścić ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)