Wakacyjne palmy na paznokciach

10:38 Lucy nails 23 Komentarze

Ostatnio zdałam sobie sprawę , że niedługo lato się skończy ( dlaczego tak szybko???), a ja żadnego typowo wakacyjnego zdobienia nie nosiłam i w końcu zmobilizowałam się i w końcu są wakacyjne palemki.

Jako baza biały lakier GOLDEN ROSE Color Expert nr 02 , na nim wzór kręciołków  z płytki Blueberry 02 , które skojarzyły mi się z wzburzonymi falami,odbity niebieskim lakierem YVES ROCHER nr 61 Bleu Nigelle . Plamy pochodzą z płytki BC-07
 i odbite są  czarnym lakierem KONAD Special Nail Polish.Całość pokryta jest topem Diamond Flash firmy SALLY HANSEN.

23 komentarze:

  1. Ekstra! Zakręcone palmy <3 Świetnie skomponowane mani <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten niebieski wzór :) Całość wyszła bardzo wakacyjnie i pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wzór w tle przypomina mi morskie fale 😁 idealnie pasuje do tego zfobienia 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdobienie :)bardzo lubię palemki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne mani, ale ja bym wolala ten wzor tylko na jednym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię poszaleć jak mam czas, chyba , że nie mam , wtedy zdobię tylko jeden lub dwa paznokcie ;)

      Usuń
  6. piękne palmy - ja zdałam sobie ostatnio sprawę z tego, że nie mam niczego z palmowym motywem! :) takie niedopatrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lato się kończy dopiero 22 września, więc jeszcze masz czas ;) Chociaż czy pogoda letnia do tego czasu ciągle będzie jest raczej wątpliwe ^^"
    Nie pomyślałabym, że zawijasy tak dobrze sprawdzą się w roli nieba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja, ale wrzesień już nie kojarzy mi się letnio ;)

      Usuń
  8. Super ten zakręcony wzór w tle! :) Piękne mani. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie sie zawsze podobał motyw palm, a Twoje są bajeczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Bardzo mi się podoba pomysł na palmy na tle fal ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie dopiero jedno było (na blogu dopiero będzie), a tak się nie mogłam tego lata doczekać ;D
    Fajne zdobienie, bardzo letnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)