GOLDEN ROSE Holographic Nail Colour nr 02

23:19 Lucy nails 15 Komentarze

Dzisiaj pokazuję drugi z holograficznych lakierów firmy GOLDEN ROSE 
GOLDEN ROSE Holographic Nail Colour  nr 02
Jasny złocisty nudziak 
Pojemność :10.5 ml
Cena:19.90 zł
Pędzelek: średniej grubości, prosto ścięty
Konsystencja: dosyć płynna 
Krycie:2 lub 3 warstwy
Kolor 01 iskrzył się srebrem, kolor 02 złotem, które w słońcu zyskuje tęczowy efekt.
Ten kolor podobnie jak  01, który pokazywałam tutaj  jest bardzo jasny i wymaga trzech warstw.Konsystencja płynna , przyjemna w aplikacji, podczas malowania nie zalewają się skórki.Ja nałożyłam trzy warstwy lakieru,ze względu na to, że lakier jest bardzo jasny ale dając pod niego kremowy lakier w podobnym kolorze możemy uzyskać intensywniejszą barwę.
Na zdjęciach lakier GOLDEN ROSE Holographic Nail Colour  nr 02 widzicie ozdobiony koronkowym naklejkami wodnymi ze sklepu  EDBEAUTY. 
Wszystkie naklejki koronkowe możecie  dostać TUTAJ

15 komentarzy:

  1. Świetnie razem wyglądają! Aż nie mogę się doczekać mojej koronki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kolor tego holosia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. holoś jest cudowny, a w połączeniu z naklejkami wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor i świetnie dobrane koroneczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne <3 Takie nieco etno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygląda ten lakier :) całość świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne mani stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efektownie się prezentują pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo! Świetnie wygląda razem z koronkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę! Nie pomyślałabym chyba nigdy o takim połączeniu - holo i koronka! A jednak wygląda to razem bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jakie cudo na paznokciach 😍 Zakochałam się 💙
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzięłaś się za koronki! Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. GR naprawdę się postarało przy tej serii! Zdobienie jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)