GOLDEN ROSE Holographic Nail Colour 04

23:37 Lucy nails 14 Komentarze

Dzisiaj zdobienie z lakierem z  kolekcji Holographic  firmy GOLDEN ROSE , który podoba mi się najwięcej z całej kolekcji, ze względu na to, że kolor jest najbardziej intensywny.

GOLDEN ROSE Holographic  Nail Colour nr 04
   Róż mieniący się w słońcu tysiącem tęczowych drobinek.
Pojemność :10.5 ml
Cena:19.90 zł
Pędzelek: średniej grubości, prosto ścięty
Konsystencja: dosyć płynna 
Krycie:2  warstwy

Podoba mi się cała kolekcja lakierów z tej serii, ale większość kolorów jest dosyć bladych, dlatego moim ulubieńcem stał się właśnie ten róż, bo jest najintensywniejszy. Maluje się nim bardzo dobrze, nie smuży i nie zalewa skórek. Do krycia wystarczają już dwie warstwy.Zmywa się bez problemów i nie farbuje paznokci.

GOLDEN ROSE Holographic  Nail Colour nr 04  ozdobiłam wzorem z płytki BP-L050  
firmy  bornprettystore odbitym czarnym lakierem KONAD Special Nail Polish.

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor. I świetne te zakrętaski! A co do bladych kolorów GR to spróbuj je podbić bazą w danym odcieniu. Ja osobiście testowałam tylko 07 (na czarnej bazie wygląda dużo lepiej niż sam w sobie) ale podejrzewam, że reszta kolorów też będzie wtedy intensywniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek, koniecznie muszę się zaopatrzyć w te olo od GR, wszędzie je widzę :) Mani super ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Czad! A te stemple dodatkowo podkręciły holosiowatość tego ślicznosia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wzór. Na lakierze holo wygląda odlotowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda ten lakier holograficzny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na holo wszystko wygląda super :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Holo, holo, wszędzie holo. A ja nadal jakoś nie mogę się do nich przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny odcień ma to holo. Nie dziwię się, że to Twój ulubiony. :)
    Świetne zdobienie. Jestem pod wrażeniem, jak wyraźne są te stemple. *.*
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowne paznokcie :) Nie wiem czy miałabym tyle czasu, aby posiedzieć nad takimi cudeńkami ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie sądziłam, że ta płytka z BPS jest taka ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny jest ten kolorek! Jeśli chodzi o zdobienie to wyszło baaardzo hipnotyzujące :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)