CR Cairuo - kobalt z mega połyskiem

22:02 Lucy nails 21 Komentarze

Dzisiaj pokażę Wam lakier , który kupiłam w chińskim markecie CR Cairuo.
Ten cudowny kobaltowy lakier ma mega połysk i wygląda przepięknie. Do krycia potrzebuje dwóch warstw, schnie w miarę względnie. Lakier ma metaliczne wykończenie,a podczas malowania widać tylko minimalnie pociągnięcia pędzla; pokrycie go topem sprawia , że pociągnięcia stają się niewidoczne , a top nadaje mu jeszcze większy połysk.
Jak pomalowałam nim paznokcie byłam oczarowana tym cudnym blaskiem , jednak zachwyt szybko minął, gdy chciałam go ozdobić. Użyłam do tego wzoru z płytki BC-11 ze sklepu  EDBEAUTY
(recenzja klik)
Lakier do stemplowania to Konad Special Nail Polish White, ale  no właśnie biel zafarbowała się od niebieskiego lakieru i wzór wyszedł również niebieski.Doszłam do wniosku, że w sumie nawet nie wygląda to źle i ozdobiłam wzór cyrkoniami , które również pochodzą ze sklepu EDBEAUTY.Całość pokryłam topem Sally Hansen Insta Dri.
Ponosiłam mani kilka dni i przyszła kolej na zmywanie. Paznokcie też niestety zrobiły się niebieskie , chociaż nawet nie tak bardzo , ale kciuk w prawej ręce, który  od jakiegoś czasu podciągam hardem Semilac był już całkowicie niebieski. Lakier zmienił kolor żelu i to nie tylko na powierzchni, ale cały żel był właśnie w takim kolorze i to jeszcze ciemniejszym niż lakier na zdjęciach. Musiałam usunąć i nałożyć od nowa.
Zdobienie tym razem tylko delikatne ; nie rozpędzałam się  jak zobaczyłam co się dzieje.Lakier jest naprawdę przepiękny; szkoda tylko , że tak farbuje.

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, eleganckie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor przepiękny, szkoda, że tak brzydko farbuje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. zdobienie jest super, a lakier bazowy przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor piękny:) Miałam jeden Cairuo ale tak okrutnie śmierdział, że nawet mnie to przeszkadzało :( wylądował w koszu na śmieci :(

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie się mieni :) przypomina mi troszkę karoserię samochodów, które są świeżo po woskowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor naprawdę cuuudowny, ale to farbowanie dosłownie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten kolor! bardzo eleganckie to zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  8. eleganckie mani :) kolor prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor :) Nie zdarzyło mi się jeszcze zafarbować hybryd lakierem, ten musi mieć niezły pigment :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie <3 zwłaszcza do białej kreacji

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest piękny, ale to farbowanie go skreśla niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Farbowanie ? smuteczek :( ale kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! również lubię łączyć kobalt z cyrkoniami;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)