Piaski: Lovely Baltic Sand nr.4 i Wibo Wow effect Sand nr.2

20:08 Lucy nails 23 Komentarze

Witajcie ;)
Dzisiaj na tapecie będą piaski  ;) lubimy prawda? za fajny pomysł na szybki i efektowny  manicure, ciekawą fakturę, szybkie schnięcie;za zmywanie mniej ;) ale tak to już z piaskami bywa ;)

Brąz nie jest kolorem, który cieszy się wielka popularnością na paznokciach, sama też nie sięgam po niego zbyt często, ale powiem Wam, połączenie dwóch piasków,( o których zaraz Wam bliżej opowiem i pokażę) właśnie w tym kolorku naprawdę mi się spodobało.

Lovely Baltic Sand nr.4
Pojemność : 8ml,lakier w kolorze ciemnego brązu o piaskowej strukturze z drobinkami brokatu w kolorze złota;tych drobinek nie widać zbyt dużo, tylko gdzieniegdzie prześwituje złotko i myślę, że to dobrze.Pędzelek dosyć gruby, spłaszczony;krycie 2 warstwy, nakłada się go dobrze, schnie szybko, a po wyschnięciu uzyskujemy efekt piasku o dosyć mocno chropowatej powierzchni, ze względu na drobinki brokatu;zmywanie do łatwych nie należy, polecam metodę foliową.
Wibo Wow effect Sand nr.2
Pojemność: 8,5ml,matowy piasek w kolorze średniego brązu,pędzelek średniej grubości okrągły, krycie dwie warstwy; jedna w sumie kryje paznokieć, ale piasek jest taki zbielały;bardzo dobrze się go nakłada; schnie rewelacyjnie szybko.Powierzchnia po wyschnięciu lekko chropowata, zmywanie jak to przy piaskach - trochę trzeba potrzeć, aby wszystko usunąć, ale łatwiej schodzi niż brokatowy.
Pozostałe lakiery:
-Wibo glamour nails nr.5
Zdobienie zrobiłam za pomocą stempla mini  lakierem przeznaczonym do tego celu firmy Konad płytka to-05, oraz sondy do paznokci, dodatkowo nakleiłam ćwieki w złotym kolorze.











Jak Wam się te brąziki podobają?
Wszystkie moje  zdobienia dostępne są na blogu CreativeMagazine pod tym linkiem :http://testujzcreativemagazine.blogspot.com/2014/07/wzorkowe-szalenstwo-part-v-by-lucy-nails.html

Trzymajcie kciuki, bo jutro mój pierwszy dzień w pracy po 4 latach przerwy ;)

23 komentarze:

  1. Ja średnio lubię brąz, ale mam ten z Wibo i całkiem go lubię :) Bardzo ładnie wyglądają ze zdobieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O .. ładny ten brążik.Dobrze,ze ma mało złotych drobinek,nie lubię przesytu

    OdpowiedzUsuń
  3. bardziej podoba mi się ten ciemny Lovely i u Ciebie fajnie wygląda ;) jednak nie wiem, czy bym się na niego skusiła... zawsze oglądałam i odstawiałam na półkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, ze sama tez pewnie bym nie kupiła brązowego piasku , ale te tutaj zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie ;)

      Usuń
  4. mam ten ciemniejszy piasek, ale jak do tej pory użyłam go jeden raz :)
    bardzo podobają mi się stemplowe koniczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie nie widziałam jeszcze brązowych piasków :) fajnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi sie ten piasek ale tutaj fajnie sie prezentuje o dziwo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo ktoś tu się rozkręca w stemplowaniu :> bardzo ładnie:) powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz się chyba głównie na stemple przerzucę , bo czasu mniej ;) dziękuję ;)

      Usuń
  8. Masz rację, brązy nie są zbyt popularne na paznokciach - ale Twoje zdobienie pokazuje, że mimo braku popularności tego koloru można z nim zrobić coś ciekawego na pazurkach! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam piaski, ale te brązy nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie paznokcie, ślicznie ten kolor wygląda na paznokciach :) lubię brąz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie to zrobiłaś, a piaski faktycznie lubimy bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie :) Aż dziwne, że brązy mogą tak fajnie wyglądać, zwykle jakoś tak buro wychodzą mi paznokcie w takim kolorze, a tu proszę, bardzo radosne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne mani :) te koniczynki są tak pozytywne, że człowiek od razu się usmiecha, jak je zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja bym chciała kiedyś tak sobie zafundować takie zdobienie :) Przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za brązem na paznokciach ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo, że nie lubisz brązów, to ja uważam tak jak Ty, że to połączenie jest rewelacyjne! Zachwycam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie ten brązik u ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja brązów na paznokciach za bardzo nie lubię :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny mani <3
    Koniczynka piękna :)
    Mam ten piasek wow sand effekt i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)