Motyle i kawior- Lovely Gloss Like Gel nr.227 i 208

22:22 Lucy nails 30 Komentarze

Hejka kochani ;)
Nie wiedziałam, że aż tak będzie mi brakować czasu na wszystko odkąd wróciłam do pracy,zwłaszcza tych chwil spędzanych z córą :(  ale powoli się przyzwyczaję ;) mam nadzieję;takie życie.

Dzisiaj będzie o kolejnym już zdobieniu, które wykonałam to testów z CreativeMagazine ;wszystkie zdobienia są pod tym linkiem:http://testujzcreativemagazine.blogspot.com/2014/07/wzorkowe-szalenstwo-part-v-by-lucy-nails.html.
Tym razem będzie to takie wiosenno letnie zdobienie- motyle ;) z wykorzystaniem kawioru.

Lovely Gloss Like Gel nr.227
Pojemność:8ml,pędzelek średniej grubości zaokrąglony, kolorek to piękna soczysta pomarańczka z mnóstwem złotych drobinek, konsystencja żelkowa, świetnie się go nakłada, nawet jedna grubsza warstwa wystarczyłaby, ale dwie mamy lepszy efekt, lakier zmywa się dobrze , drobinki trochę zostają na skórkach, ale nie jest to wielkim problemem.Lubię soczyste kolorki i ten lakier jest jak najbardziej w moi guście ;)

Lovely Gloss Like Gel nr.208
Pojemność:8ml, pędzelek średniej grubości zaokrąglony,kolejny lakier o strukturze mającej imitować żelową, jednak jak dla mnie bardziej przypomina zwykły  lakier z perłowym połyskiem,kryje po 2 warstwach, kolorek ciemny popiel; zmywa się  bez problemu.
Lovely Pearl Nails nr.3
Perły dekoracyjne w kolorze opalizującej jasnej zieleni- nałożyłam je w formie rozrzuconej na świeży lakier, całość pokryłam topem- na zdjęciu jest bez topu, bo bałam się, że podczas nakładania wszystko mi się poprzesuwa, jednak nic takiego się nie stało.Efekt bardzo fajny;na imprezę super, jednak w codziennym użytkowaniu perełki dosyć szybko odpadają.
Pozostałe lakiery:
-Wibo Extreme Nails nr.34
-Mariza Care&Colour nr.55









 Robiłyście już zdobienia z kawiorem do paznokci? Ciekawa jestem czy Wam przypadły do gustu takie perełki?

30 komentarzy:

  1. Ja już się boję, że jak pojadę na studia, to też będę miała mniej czasu dla bliskich, ale trzeba sobie radzić ;) A motylki idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kawior miałam jeszcze kupę czasu przed tym jak stał się modny i czasami lubiłam sobie go wzdłuż pazurka ułożyć ;)

      Usuń
    2. Niestety tak to już jest :( mam chociaż nadzieję, że moja mała będzie się dobrze czuła w przedszkolu i jakoś to będzie

      Usuń
  2. Zdobienie mi się podoba, ciekawie dobrałaś kolory i wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak niemal zwykle - jestem pod wrażeniem zdobienia ;-) Wyszło świetnie! Mam trzy buteleczki kawioru i jeszcze dwa małe słoiczki w różnych kolorach - ale użyłam go tylko raz na całą płytkę paznokcia. W sumie całkiem fajnie to wygląda - koniecznie muszę znów po to sięgnąć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o super;) fajne zestawienie kolorów, moje klimaty:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się powtórzę - OBŁĘDNIE!
    Obłędnie mi się podoba!
    A kawior mam ale się jeszcze nie skusiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra, pięknie namalowane są te motylki <3 aczkolwiek średnio mi się podoba kawior, mam nadzieję, że chociaż dobrze się trzymał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo ładne ! Podoba mi się kolorystyka jaką dobrałaś do tego zdobienia :) A jak ładnie motylki Ci wyszły :) Ja raz użyłam kawioru, przeszkadzało mi to i od tej pory jakoś mnie nie ciągnie do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie - zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne motylki, fajnie zdobisz paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię kawioru na pazurkach, ale Ty to tak sprytnie zestawiłaś, że mi się podoba :)
    PS. ja wracam za pół roku do pracy, ale już się martwię jak to będzie i jak moja córcia to zniesie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie ciężko :( przynajmniej na początku niestety :(

      Usuń
  11. piękne motylki :D a za kawiorem nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  12. mam kawior/bulion ale jeszcze chyba go nie używałam albo do kwiatków raz dawno temu :P co do zdobienia jesteś mistrzynią w dobieraniu zdobień do kolorów. Dostałaś tak ciemne kolory a Ty z nich stworzyłaś cudo :) pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo było brązów i więcej ciemnych kolorków to prawda, ale w połączeniu z jasnymi całkiem fajnie wyglądają ;)

      Usuń
  13. świetna robota!

    __________
    ps. a u mnie? same pyszności

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie kawioru, też go mam, ale jakoś nigdy nie mam na niego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże, Boże, Boże! JAKIE PIĘKNE ! Jestem oczarowana i nie potrafię oderwać wzroku ;)! Świetne połączenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor strasznie mi się podoba, jest piękny, a motyle są arcydziełem :) CUDO.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze miałam opory przed użyciem kawioru, ale kiedy go użyłam po raz pierwszy to się w nim zakochałam- on się trzymał płytki jak głupi! nic nie poodpadało, jak ułożyłam tak było.. Super zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajniutkie motyle :-) trzymaj się dzielnie :) mój maluch też idzie niedługo do przedszkola :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moj starszy do przedszkola za tydzien idzie pierwszy raz... juz sie boje, co to bedzie :(
    A do pracy sie przyzwyczaisz...poczatki najtrudniejsze, ale bedzie dobrze :) chyba mogłabym sobie to samo powiedziec :)

    Motylki bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajnie sie prezentuja pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mani pierwsza klasa :D Kawioru nie miałam okazji stosować. Ale podoba mi się jego efekt na całej płytce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)