Rimmel Salon Pro Lycra 701 Jazz Funk

15:22 Lucy nails 10 Komentarze

Firma: Rimmel
Produkt:Rimmel Salon Pro Lycra 701 JAZZ FUNK
Pojemność:12 ml
Cena:ok 18 zł

To kolejny lakier, który posiadam z seria Salon Pro Lycra z dodatkiem włókien Lycry, które przedłużają trwałość lakieru o 500 Peppermint możecie poczytać tutaj    701 Jazz Funk to  bardzo ładny odcień różu. Butelka i nakrętka fajna duża, dobrze się ją trzyma w dłoni podczas malowania. Pędzelek tradycyjny w tej serii duży płaski.fajnie się nim  maluje. Konsystencja płynna podobnie jak 500 Peppermint,lakier dobrze się rozprowadza na płytce.Schnięcie lakieru przy dwóch warstwach( bo tyle potrzeba  do uzyskania pożądanego efektu) w miarę przyzwoite. Lubię takie odcienie różu, dlatego lakier często gości na moich paznokciach.


Ozdobiłam go prostym kropkowanym wzorkiem przy użyciu lakieru Wibo glamour nail nr.5




10 komentarzy:

  1. Piękny kolorek:)uwielbiam róż na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny róż i bardzo fajnie wygląda ze srebrnymi kropkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam róż na paznokciach a ten ma piękny odcien !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również ;) a to jeden z moich ulubionych odcieni

      Usuń
  4. Śliczny kolorek, lubię różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką róży ale ten wygląda ładnie. Lubię tą firmę. Mają dobre lakiery.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)