Mandale w wakacyjnym klimacie

23:10 Lucy nails 8 Komentarze

Lato tuż, tuż,pora więc na wakacyjne,intensywne kolorki na paznokciach.
W dzisiejszym zdobieniu widzicie gradient wykonany czterema lakierami do stempli firmy COLOUR ALIKE:  Cobalt Kick,Fresh Mojito,Sunshine, Fuchsia Flash. Idealnie nadają się do gradientu, mają nasycone kolory i nie trzeba nawet pod nie żadnej bazy.
Wzór mandali pochodzi z płytki BPL-052  firmy BORN PRETTY STORE. Odbiłam go białym lakierem KONAD Special Nail Polish.Całość pokryłam topem Seche Vite.
Jak Wam się podoba? Ja uwielbiam takie kolorowe zdobienia ;)
mandala-nails
paznokcie-na-lato
summer-nails
kolorowe-paznokcie
mandale-na-paznokciach
bornprettystore
nailartaddict
stamping-nails
zdobienia-paznokci
kolorowe-paznokcie
kolorowe-paznokcie

8 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)