Kropki zawsze spoko

21:06 Lucy nails 11 Komentarze

Ostatnio nosiłam sam lakier bez zdobień na paznokciach, albo robiłam bardzo szybki i prosty wzór.Postanowiłam się jednak przyłożyć i zrobić coś odrobinę bardziej wymyślnego ; tak oto powstało mani , które tu widzicie.
Pierwsze pomalowałam paznokcie białym lakierem, następnie gąbeczką pocieniowałam  kolorami: niebieskim, żółtym, limonkowym, różowym i łososiowym. Na to odbiłam wzór kropeczek z płytki JR-12 białym lakierem. Na końcu dwa środkowe paznokcie ozdobiłam wzorem z płytki BC-07 niebieskim lakierem.Całość pokryłam topem. 
 Jak Wam się podoba taki misz-masz?
double-stamping
stamping-nailart
artnails
stamping-nailart
stamping-nailart
stamping-nailart
nailart
double-stamping
stamping-nailart
stamping-nailart
stamping-nailart

11 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)