Recenzja płytki BP-L049 BORN PRETTY STORE

20:24 Lucy nails 15 Komentarze

Zapraszam na recenzję płytki BP-L049 ze sklepu
bornprettystore.
Płytka BP-L049 ma kształt prostokątny i umieszczona jest na plastikowej białej podstawce.
Przychodzi do nas zabezpieczona niebieską  folią, którą należy zdjąć przed użyciem. 
 Jej wymiary to 12 x 6 cm. Znajduje się na niej 14 dużych wzorów.
 Płytka ma bardzo dobrze wyżłobione wzory i jak zawsze to bywa z płytkami tej firmy  nie miałam żadnych trudności z ich odbiciem.
Wszystkie wzory przeniesione na kartkę
Do zdobienia wybrałam metaliczny lakier firmy MISS SPORTY z kolekcji  Lasting Color Gel Shine nr 566.
Metaliczny lakier w kolorze miedzianym ; kryje po dwóch warstwach. Niestety widać pociągnięcia pędzla , ale pod wzorem one znikają i wygląda świetnie.
Wzór z płytki BP-L049 odbijałam białym i czarnym lakierem KONAD Special Nail Polish.Całość pokryłam topem Insta Dri firmy SALLY HANSEN.
Płytkę BP-L049 dostaniecie w sklepie bornprettystore  
w dziale  Nail Art 
a dokładnie TUTAJ
Cena płytki: 2.99 $
Jeśli planujecie zakupy w  sklepie  możecie skorzystać z kodu RPL91, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie.Przesyłka nierejestrowana jest darmowa. 


15 komentarzy:

  1. Płytka płytką ale jeszcze trzema umieć tak pięknie wykonać zdobienie:)Ślicznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe wzory a mani jeszcze ciekawszy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyka jest świetna! Myślałam, że to efekt 3d :D

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt wow to na pewno, ale akurat wzorki z tej płytki nie wpadają mi w oko :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle Twój podwójny stempel rozwala mnie na łopatki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne to podwójne strnplowanie ❤️ A całość bardzo elegancka 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie to wygląda, myślę że warta opcja przetestowania. Chyba będzie idealnie wpasowywała się w sukienki takie jak: te. Ten idealny Twój podwójny stempel rozwala mnie na łopatki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mega! Mam tą płytkę i nie wpadłam na to, żeby użyć jej do podwójnego stemplowania! A zawsze szukam do tego odpowiednich wzorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne :) Chciałabym umieć tak perfekcyjnie stemplować *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne paznokcie! I oczywiście fajna płytka, która wydaje się dość uniwersalna... Ja bardzo lubię zdobienia, gdzie ten sam wzór jest stemplowany w dwóch różnych kolorach, bo daje to naprawdę ciekawy i elegancki efekt :3
    Pozdrawiam
    ~Tereska

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)