BORN PRETTY Stamping Polish # 35

09:31 Lucy nails 14 Komentarze


Zapraszam na recenzję lakieru do stempli ze sklepu 
bornprettystore.
BORN PRETTY Stamping Polish #35
Lakier ma pojemność 15 ml. Kolor: ciemno niebieski z metalicznym połyskiem, ale u mnie na paznokciach ten połysk gdzieś znikł .Myślę, że to dlatego, że wzór jest delikatny, gdyby  był grubszy to lepiej by go było widać.
Lakier ma  fajną konsystencję; dobrze rozprowadza się go po płytce i dokładnie odbija wzór.
Jest dobrze widoczny na jasnych kolorach, na ciemniejszych mniej.
Lakierem BORN PRETTY Stamping Polish #35 odbiłam dwa wzory z płytki BP-L078.
Jako baza gradient biało brzoskwiniowy zrobiony lakierami LOVELY Clasic nr 25 i RIMMEL by Rita Ora nr 408 Peachella.Całość pokryłam topem Insta Dri firmy SALLY HANSEN.
Lakier dostaniecie w sklepie bornprettystore  
w dziale  Nail Art 
a dokładnie TUTAJ
Jeśli planujecie zakupy w  sklepie  możecie skorzystać z kodu RPL91, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie.Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.

14 komentarzy:

  1. Wszystkie zdobienia z niebieskosciami, to coś, co lubię ;) Pięknie jak zawsze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło jak zwykle. Czyli ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, subtelne zdobienie...
    Bardzo podobają mi się stemple robione lakierami z połyskiem, dają taki cudny, delikatny efekt.
    Z próbników najbardziej podoba mi się wersja na białym lakierze, której potem użyłaś na paznokciach, ale reszta też wygląda ciekawie.
    Pozdrawiam
    ~Tereska

    OdpowiedzUsuń
  4. Solo jest swietny, ale jako stempelek gdzies to ginie. Mani jak zwykle Swietne: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemny kolor. Szkoda, że na ciemnym kolorze gdzieś ginie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ciemnych też nie jest źle, wiadomo mniejszy kontrast ;) Mani oczywiście piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się na bieli, ale na ciemnych kolorach już mniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny mani, a te lakiery z BPS do stempli na prawde dają radę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Generalnie większość lakierów do stempli z BPS jest dobrych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny mani :) Mam srebrny lakier z tej serii i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda ten lakier na stemplach 😍 Czaję się na taki zielony :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)