Halloween nails

23:16 Lucy nails 7 Komentarze

Ten post miał się ukazać wczoraj, ale jak zwykle nie zdążyłam się wyrobić, ale w końcu jestem z dwoma sprawami.
  Pierwsza sprawa to dokładnie wczoraj 1 listopada minął piąty rok odkąd prowadzę bloga.
Niewiele już mam czasu na prowadzenie go systematycznie, ale raz na jakiś czas staram się jeszcze coś wrzucać tutaj.Dziękuję tym, którzy o mnie pamiętają i przepraszam, że tak mało mam czasu by pooglądać Wasze piękne zdobienia.
Druga sprawa to oczywiście zdobienie w tematyce halloweenowej.
Do jego wykonania użyłam płytki BPL-031 Born Pretty Store i wybrałam z niej motyw pająka.Pomarańczowy lakier to MY SECRET Neon Color Orange, czarny to GOLDEN ROSE Rich Color nr 35.Stemplowałam białym i czarnym lakierem KONAD Special Nail Polish.
pająki-na-paznokciach
halloweenowe-paznokcie
halloween-nails
halloweenowe-paznokcie
halloween-nails
paznokcie-halloween
 

7 komentarzy:

  1. Zdobienie wyszło bardzo ładne :). Kolejnych udanych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się! Fantastyczne zdobienie na halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę pomysłów na kolejne latka zdobien ;) Boję się pajakow, ale te na paznokciach wyglądają nawet sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj z okazji 5 rocznicy! :) A zdobienie idealne na Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pająki zawsze wywołują u mnie ciarki, chyba nie dałabym rady nawet z takimi na paznokciach :D
    Życzę kolejnych owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat! 5 lat to już ładny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie bloguję tyle, ile bym chciała :( Ale zdobienie na Halloween świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)