MY SECRET Neon Color Nail Polsh Orange

10:51 Lucy nails 25 Komentarze


Orange to kolejny lakier z neonowej kolekcji Neon Color Nail Polish firmy MY SECRET
Niedawno pokazywałam Wam  inny pomarańcz Strawberry ;ten był soczysty. Orange moja córka określiła jako dyniowy, ale usłyszałam rozwalił mnie tekst znajomego: co Ty masz na paznokciach? Stonkę? Padłam ;)
Piszcie z czym Wam się kojarzy ten kolor i czy Wam się podoba?
 Orange podczas malowania spisuje się tak samo jak inne lakiery z tej kolekcji ( z tym, że do krycia potrzebuje trzech warstw.
Pojemność: 10 ml
Cena:9.99zł
 Lakier MY SECRET Neon Color Nail Polish Orange  dostępny jest   wyłącznie w Drogeriach Natura oraz na www.drogerienatura.pl.

Wzór , którym go ozdobiłam pochodzi z płytki BC-10. Czarny lakier, którym stemplowałam to KONAD Specila Nail Polish

25 komentarzy:

  1. Stonka to nie jest na pewno :D fajne mani. Lakier podobny do neonowego Colour Alike, tylko CA bardziej matowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo... do stonki to trochę daleko ;-D Maci fajnie się prezentuje! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor mnie do siebie nie przekonał, ale wzorek jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubie pomaranczy ale efekt swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robią wrażenie! Świetne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stonka... ech Ci faceci :-P Ale to jeszcze nic. Mój tata na widok moich żelowych paznokci po kursie "5 mini form", czyli każdy w totalnie innym kształcie i w kolorze jasnego beżo/rózu (niepomalowane) zareagował: "o, jakie ładne - białe!" XD
    Kolor bardzo energetyczny :-) Szkoda tylko, że potrzeba trzech warstw :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;) czyli z tego wynika, że tata nie lubi kolorów, ale za to lubi różnorodność kształtów ;)

      Usuń
  7. Mój by pewnie podobnie skojarzył :D. Fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tajemniczych przyczyn cały mani kojarzy mi się z plastrami miodu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończyłam mani to tak samo mi się ono skojarzyło ;)

      Usuń
  9. Nie no, stonka taka ładna nie jest ;-) Też trochę kojarzy mi się z dynią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, bardzo lubię pomarańczowy kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pazurki się prezentują pazurki😁 ni ale stonki to ja nie widzę, już dynia pasuje 100 raz lepiej😁 zauważyłam że takie neonowe kolory mi się jakoś z niczym nie kojarzą, po prostu sa 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor zupy marchewkowo-dyniowej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie taki dyniowy kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne pazurki !!! I ten cudny pomarańcz !

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorgeous Nails

    --Sony
    https://nailscontext.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dyniowy to świetne skojarzenie :) Moje dłonie nie lubią tegotypu kolorków, ale jako dodatek do innych kolorków - super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stonka w sumie pasuje ;D Fajny kolorek!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)