Granat i złoto - paznokcie na bogato

23:43 Lucy nails 36 Komentarze

Witajcie ;)
Mało mnie ostatnio na blogach , niestety córę mam znów, a w zasadzie cały czas chorą, ostatnie dwa dni i dwie nocy walczyłyśmy z 40-stopniową temperaturą, rotawirusami innymi bakteriami;( ja naprawdę nie rozumiem jak katar może trwać półtora miesiąca u dziecka)   ehh nie powiem Wam nawet ile wizyt u lekarzy zaliczyłyśmy :( ,nadrabiać zaległości będę w weekend,  dlatego dzisiaj będzie szybciutko;  chciałam Wam tylko pokazać moje zdobienie, które zdobyło uznanie w ostatnim konkursie organizowanym przez  Klub Miłośniczek Pięknych Paznokci ;)Tematem były paznokcie  na bogato – do głębokich granatów, królewskich burgundów i szmaragdowych zieleni dodajemy błyszczące drobinki srebra i złota. 

Do zdobienia wykorzystałam  niebieski OPI Keeping Suzi At Bay NL F57  o którym pisałam już tutaj , ( ostatnio polubiłam się bardzo z tym lakierem), złoty Wibo Galmour Nails ( nr mi się już starł i nie pamiętam ), i zapomniany ostatnio Lovely Snow Dust nr 1 , o którym też już było tutaj .Zdobienie typu " malowane szpilką" , chociaż w tym przypadku powinnam napisać "malowane wykałaczką" , bo akurat nie mogłam znaleźć igły ;) dawno już nie malowałam tą metodą, ale ostatnio kuzynce malowałam paznokcie i własnie chciała coś w tym stylu, postanowiłam sobie i ja takie zrobić ;) 
Granat i złoto na paznokciach

Granat i złoto na paznokciach

Granat i złoto na paznokciach








36 komentarzy:

  1. Rzeczywiście na bogato, ale powiem Ci, że przesady w tym absolutnie nie ma :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne... nie można się napatrzeć :) ten wibo ma numerek 5.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne! Niby tylko kwiatki a tak bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej:)
    Mam nadzieję, że Twoja córcia szybko wróci do zdrowia. Rotawirusy to ciężką sprawa, biedactwo. Moja siostrzenica przechodziła przez to w zeszłym roku, to jest właśnie przedszkole... ;(
    Trzymajcie się ciepło i zdrowo.
    Wracając do zdobienie, to nie dziwę się że zostało on uznane przez dziewczyny z Klubu, jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ;) Staramy się , ale jakoś nam marnie to wychodzi ;)

      Usuń
  5. Cudownie to wygląda :) Właśnie uświadomiłaś mi, że dawno nie wykonywałam zdobień za pomocą igły.
    Życzę zdrowia dla córci. Trzymajcie się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też ;) ale czasem fajnie wrócić jakby do początków zdobień ;)

      Usuń
  6. ja nie wiem, jak Ty to robisz, tu parę kropek, tam parę pociągnięć i tak powstają arcydzieła :) bardzo mi się podoba i z chęcią na jakąś większą okazję zrobiłabym sobie takie mani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) miło, mi , że się podoba ;) ja zawsze jestem pod wrażeniem Twoich zdobień ;)

      Usuń
  7. Ślicznie się prezentują! ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja wiem, jak to jest z katarem przez 1,5 miesiąca, wielokrotnie z synem przerabiałam, ale gorączkę najwyższą mieliśmy 39, 4 bodajże :(
    Mani jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie dobrane kolorki, jak widzę kolor tego opika to aż chciałabym go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny ;) to prawda ;) ostatnio stał się moim ulubieńcem ;)

      Usuń
  10. Bardzo fajny efekt, rzeczywiście wyszło na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie! super te kwiatuszki zmalowałaś :) granat fajnie się komponuje ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne. Te wzorki mnie urzekły - cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Super połączenie kolorów i wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowia dla córy! Paznokcie wyglądają fantastycznie, bardzo elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o rany, piękne! uwielbiam to połączenie kolorów a i Twoje kwiateczki jak zwykle są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie połączenie kolorystyczne, a ten złoty piasek strasznie mi się podobał poprzedniej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu bogate i piękne zdobienie :))) Pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne połączenie kolorków!!! <3 mogłabyś zrobić kiedyś tutorial? :D bo nie mam bladego pojęcia jak mogłaś wyczarować takie cudeńka samą wykałaczką ?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedno z najprostszych zdobień :) kiedyś bardzo dużo malowałam wlaśnie w świeżym lakierze:)jesteś druga,która pyta o tutorial,myślałam o tym ,ale za bardzo jak,bo ciężko samej sobie poradzić z malowaniem i kręceniem filmiku

      Usuń
  19. Córze życzę zdrówka!
    Wyszło pięknie, uwielbiam połączenie granatu i złota.

    OdpowiedzUsuń
  20. WoW ! Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny ten złoty teraz żałuje że go wczesiej nie zakupiłam :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)